Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Hlinenko L. K. Modelling of the evolutional methods to satisfy the consumer’s needs in new product development / L. K. Hlinenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hlinenko L. K. Modelling of the evolutional methods to satisfy the consumer’s needs in new product development / L. K. Hlinenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |