Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Illiashenko S. M. Web-culture as a factor of company’s competitiveness enhancement / S. M. Illiashenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Illiashenko S. M. Web-culture as a factor of company’s competitiveness enhancement / S. M. Illiashenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |