Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Захаркін О. О. Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств / О. О. Захаркін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Захаркін О. О. Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств / О. О. Захаркін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |