Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Hryshchenko O. F. 
Research of the managerial decision-making conditions in the innovative sphere / O. F. Hryshchenko, Ja. S. Klisinski, M. V. Akhrameieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 136-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_14
  Повний текст PDF - 450.035 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hryshchenko O.
  • Klisinski J.
  • Akhrameieva M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hryshchenko O. F. Research of the managerial decision-making conditions in the innovative sphere / O. F. Hryshchenko, Ja. S. Klisinski, M. V. Akhrameieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 136-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського