Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Hryshchenko O. F. Research of the managerial decision-making conditions in the innovative sphere / O. F. Hryshchenko, Ja. S. Klisinski, M. V. Akhrameieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 136-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hryshchenko O. F. Research of the managerial decision-making conditions in the innovative sphere / O. F. Hryshchenko, Ja. S. Klisinski, M. V. Akhrameieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 136-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |