Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Natorina A. O. 
Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management / A. O. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_11
  Повний текст PDF - 388.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Natorina A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Natorina A. O. Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management / A. O. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського