Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шубин А. А. 
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_9
  Повний текст PDF - 436.386 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шубин А.
  • Митяева Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шубин А. А. Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського