Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Шубин А. А. Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шубин А. А. Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |