Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Sowier-Kasprzyk I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sowier-Kasprzyk I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |