Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Widawska-Stanisz A. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company / A. Widawska-Stanisz // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Widawska-Stanisz A. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company / A. Widawska-Stanisz // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |