Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Клисиньски Я. С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд / Я. С. Клисиньски, М. А. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клисиньски Я. С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд / Я. С. Клисиньски, М. А. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |