Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Клисиньски Я. С. 
Медийные события и их влияние на польский национальный бренд / Я. С. Клисиньски, М. А. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_5
  Повний текст PDF - 276.747 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клисиньски Я.
  • Прокопенко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клисиньски Я. С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд / Я. С. Клисиньски, М. А. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського