Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Шубін О. О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування / О. О. Шубін, О. О. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шубін О. О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування / О. О. Шубін, О. О. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |