Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Мельничук В. М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки / В. М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельничук В. М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки / В. М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |