Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Чайка І. П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу / І. П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чайка І. П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу / І. П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |