Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Криворучко О. С. 
Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації / О. С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_22
  Повний текст PDF - 658.592 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Криворучко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Криворучко О. С. Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації / О. С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Криворучко Ольга Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського