Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Zavirukha A. O. Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs / A. O. Zavirukha, T. V. Bludova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zavirukha A. O. Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs / A. O. Zavirukha, T. V. Bludova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |