Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Беловодская Е. А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей / Е. А. Беловодская, Д. А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Беловодская Е. А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей / Е. А. Беловодская, Д. А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |