Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Польовська В. Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору / В. Т. Польовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 375-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Польовська В. Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору / В. Т. Польовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 375-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |