Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Лабурцева О. І. 
Управління маркетинговими ризиками інновацій / О. І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_3
  Повний текст PDF - 369.149 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лабурцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лабурцева О. І. Управління маркетинговими ризиками інновацій / О. І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лабурцева Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського