Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Міцура О. О. 
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи / О. О. Міцура, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_16
  Повний текст PDF - 342.323 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міцура О.
  • Хижняк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міцура О. О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи / О. О. Міцура, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Міцура Олена Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського