Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Божкова В. В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Божкова В. В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |