Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Божкова В. В. 
Систематизація методів маркетингового ціноутворення / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10
  Повний текст PDF - 337.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божкова В.
  • Рябченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божкова В. В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Божкова Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  • Рябченко Ірина Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського