Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шведун В. О. 
Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_9
  Повний текст PDF - 310.141 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шведун В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шведун В. О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шведун Вікторія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського