Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Загорна Т. О. 
Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи / Т. О. Загорна, О. М. Стасюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_5
  Повний текст PDF - 291.374 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Загорна Т.
  • Стасюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Загорна Т. О. Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи / Т. О. Загорна, О. М. Стасюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Загорна Тетяна Олегівна (економічні науки)
  • Стасюк Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського