Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Lesidrenska S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Lesidrenska S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |