Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Біловодська О. А. 
Теоретико-методичні засади створення бренда міста / О. А. Біловодська, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_5
  Повний текст PDF - 517.552 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Біловодська О.
  • Гайдабрус Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Біловодська О. А. Теоретико-методичні засади створення бренда міста / О. А. Біловодська, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Біловодська Олена Анатоліївна (економічні науки)
  • Біловодська Олена Аатоліївна (економічні науки)
  • Гайдабрус Наталія Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського