![]() | Наукова періодика України |
| Marketing and Management of Innovations |
Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) |
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |
|||||