Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Махнуша С. В. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Махнуша С. В. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |