Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Махнуша С. В. 
Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13
  Повний текст PDF - 596.671 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Махнуша С.
  • Березова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Махнуша С. В. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського