![]() | Наукова періодика України | ![]() | Marketing and Management of Innovations |
Мельник Ю. М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Ю. М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |