Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Рассихіна В. Є. 
Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару / В. Є. Рассихіна, О. В. Мартинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__7
  Повний текст PDF - 244.983 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рассихіна В.
  • Мартинова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рассихіна В. Є. Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару / В. Є. Рассихіна, О. В. Мартинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рассихіна Вікторія Євгенівна (економічні науки)
  • Мартинова Ольга Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського