Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Бєлякова О. В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О. В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 268-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлякова О. В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О. В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 268-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |