Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Троян М. Ю. 
Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__24
  Повний текст PDF - 301.921 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Троян М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Троян М. Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Троян Марія Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського