Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Робул Ю. В. 
Холістична концепція ефективності маркетингу / Ю. В. Робул // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__18
  Повний текст PDF - 254.392 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Робул Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Робул Ю. В. Холістична концепція ефективності маркетингу / Ю. В. Робул // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Робул Юрій Володимирович (1976–) (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського