Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Квятковська Л. А. Механізм оцінки маркетингових стратегій / Л. А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Квятковська Л. А. Механізм оцінки маркетингових стратегій / Л. А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |