Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Должанский И. З. 
Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И. З. Должанский, Н. В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__11
  Повний текст PDF - 717.146 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Должанский И.
  • Крачковская Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Должанский И. З. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И. З. Должанский, Н. В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського