Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Должанский И. З. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И. З. Должанский, Н. В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Должанский И. З. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И. З. Должанский, Н. В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |