Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |