Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Перерва П. Г. 
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__9
  Повний текст PDF - 443.204 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Перерва П.
  • Ткачова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Перерва Петро Григорович (економічні науки)
  • Ткачова Надія Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського