Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Шевчук Г. М. Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) / Г. М. Шевчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевчук Г. М. Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) / Г. М. Шевчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |