Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шевчук Г. М. 
Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) / Г. М. Шевчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__35
  Повний текст PDF - 434.489 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевчук Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевчук Г. М. Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) / Г. М. Шевчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського