Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ярема В. І. 
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__33
  Повний текст PDF - 358.963 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярема В.
  • Лендєл О.
  • Мишко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського