Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |