Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Криковцева Н. О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства / Н. О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Криковцева Н. О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства / Н. О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |