Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Криковцева Н. О. 
Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства / Н. О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__27
  Повний текст PDF - 305.815 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Криковцева Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Криковцева Н. О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства / Н. О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського