Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Васильєва Т. А. 
Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов, Я. М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__24
  Повний текст PDF - 412.455 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильєва Т.
  • Лєонов С.
  • Кривич Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильєва Т. А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов, Я. М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильєва Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  • Лєонов Сергій Вячеславович (економічні науки)
  • Кривич Яна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського