Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Васильєва Т. А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов, Я. М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васильєва Т. А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов, Я. М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |