Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ильяшенко С. Н. 
Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "маркетинг" (на примере Сумской области / С. Н. Ильяшенко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__4
  Повний текст PDF - 272.58 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ильяшенко С.
  • Карпищенко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ильяшенко С. Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "маркетинг" (на примере Сумской области / С. Н. Ильяшенко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського