Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ильяшенко С. Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "маркетинг" (на примере Сумской области / С. Н. Ильяшенко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ильяшенко С. Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "маркетинг" (на примере Сумской области / С. Н. Ильяшенко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |