Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Borisov B. D. Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students / B. D. Borisov // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Borisov B. D. Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students / B. D. Borisov // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |