Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Фролов С. М. 
Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення / С. М. Фролов, М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__20
  Повний текст PDF - 317.374 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фролов С.
  • Троян М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фролов С. М. Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення / С. М. Фролов, М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фролов Сергій Михайлович (економічні науки)
  • Троян Марія Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського