Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Божидарнік Т. В. 
Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т. В. Божидарнік, Н. В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__14
  Повний текст PDF - 253.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божидарнік Т.
  • Божидарнік Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божидарнік Т. В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т. В. Божидарнік, Н. В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Божидарнік Тарас Вікторович (економічні науки)
  • Божидарнік Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського