Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Шевцова Г. З. Концептуально-методологічні основи синергетичного менеджменту підприємств. Модель цілеполагання / Г. З. Шевцова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 159-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%281%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевцова Г. З. Концептуально-методологічні основи синергетичного менеджменту підприємств. Модель цілеполагання / Г. З. Шевцова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 159-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |