Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Дмитрів А. Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти / А. Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%281%29__20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрів А. Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти / А. Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |