Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Бица В. Й. 
Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В. Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%281%29__19
  Повний текст PDF - 219.729 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бица В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бица В. Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В. Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського