Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Бица В. Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В. Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%281%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бица В. Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В. Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |