Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Бець М. Т. 
Управління маркетинговими ризиками продавця / М. Т. Бець, Л. І. Кучер // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%281%29__15
  Повний текст PDF - 302.764 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бець М.
  • Кучер Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бець М. Т. Управління маркетинговими ризиками продавця / М. Т. Бець, Л. І. Кучер // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бець Мар'яна Тиберіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського