Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Шульгіна Л. М. 
Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару" / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_9
  Повний текст PDF - 312.924 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульгіна Л.
  • Мельничук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульгіна Л. М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару" / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шульгіна Людмила Михайлівна (економічні науки)
  • Мельничук Віра Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського