Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Башук Т. О. 
Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві / Т. О. Башук, А. М. Жолудєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_24
  Повний текст PDF - 339.208 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Башук Т.
  • Жолудєва А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Башук Т. О. Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві / Т. О. Башук, А. М. Жолудєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Башук Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського