Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Махнуша С. М. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Махнуша С. М. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |