Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Махнуша С. М. 
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12
  Повний текст PDF - 387.379 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Махнуша С.
  • Косолап Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Махнуша С. М. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Махнуша Світлана Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського