Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Божкова В. В. 
Аналіз ефективності промо-акцій / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10
  Повний текст PDF - 323.328 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божкова В.
  • Олійник І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божкова В. В. Аналіз ефективності промо-акцій / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Божкова Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  • Олійник Ігор Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського