Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Божкова В. В. Аналіз ефективності промо-акцій / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Божкова В. В. Аналіз ефективності промо-акцій / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |