Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Міцура О. О. Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) / О. О. Міцура, Л. М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Міцура О. О. Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) / О. О. Міцура, Л. М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |